Kulturinfo Jegyiroda | 1161 Budapest, Rákosi út 110. | Telefon: +36 1 402 00 63 | Mobil:+36 70 940 1677 | Facebook Google+ Twitter Addthis

Program


Egri & Pertis Zongoraduó: Áthallások - Ha Beethoven dzsesszelt volna
2

Egri & Pertis Zongoraduó: Áthallások - Ha Beethoven dzsesszelt volna

Hogyan dzsesszelt volna Beethoven? Hogyan hatott a dzsessz a klasszikus zenére? Ezekre a kérdésekre koncentrál az Egri & Pertis Zongoraduó új, Áthallások címet viselő koncertsorozatának első estje. A háromrészes sorozat nyitókoncertjének sztárvendége a Sárik Péter Trió, amely Beethoven- és Bartók-művek által ihletett jazzalbumaival hívta fel magára a figyelmet.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2019. november 17. vasárnap, 18:00

Egri & Pertis Zongoraduó: Áthallások | Ha Beethoven dzsesszelt volna
Vendég: Sárik Péter Trió


Műsor:

Ludwig van Beethoven: Für Elise
Peter Petrof: If Beethoven playing Jazz
J. S. Bach – Earl Wild: Sarabande „Hommage à Poulenc“
Francis Poulenc: Szonáta (1918)
Astor Piazzolla: Libertango
Ludwig van Beethoven: Marmotte Op. 52 No. 7
Ludwig van Beethoven: Molto vivace a 9. szimfóniából Op. 125
Edvard Grieg: Rigaudon a Holberg-szvitből
*****
George Gershwin: Három prelűd
George Gershwin: By Strauss („The Show Is On“)
George Gershwin: Kickin' The Clouds Away – improvizáció
Bartók Béla: Bolgár ritmusban - Mikrokozmosz No.113
Bartók Béla: Allegro barbaro
Ludwig van Beethoven: Örömóda a 9. szimfóniából Op. 125


Közreműködik:

    Egri Mónika, Pertis Attila – zongora
    Sárik Péter – zongora
    Fonay Tibor – nagybőgő
    Gálfi Attila – ütőhangszerek

Hogyan dzsesszelt volna Beethoven? Hogyan hatott a dzsessz a klasszikus zenére? Ezekre a kérdésekre koncentrál az Egri & Pertis Zongoraduó új, Áthallások címet viselő koncertsorozatának első estje. A ciklus a klasszikus zene és a társművészetek kapcsolatát mutatja be, egy-egy – a másik műfajt reprezentáló – vendégművész közreműködésével, akik a közönséget érdeklő szakmai titkokról is mesélnek majd. Sor kerül egy közös produkcióra, sőt a közönség bevonására is!

A háromrészes sorozat nyitókoncertjének sztárvendége a Sárik Péter Trió, amely Beethoven- és Bartók-művek által ihletett jazzalbumaival hívta fel magára a figyelmet.

(Fotó: Raffay Zsófia)

Ajánlatunk


François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.

A nemzetközi historikus régizenei előadópraxis egyik legjelentősebb képviselője, a világhírű holland csembaló-, orgonaművész és karmester, Ton Koopman idén októberben tölti be 80. életévét.

Számít-e a múzsa csókja, és egyáltalán mi az? Honnan és hogyan jön a zene, a szöveg, és minden, amit nem a „józan ész” hoz létre, de ami nélkül az életnek semmi értelme?

Ajánló


A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A…

Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan…

Örkény István az életéről Elmondja: Mácsai Pál

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!