Edith és Marlene.
Mindig énekelni fogok, és azon a napon, amikor nem énekelek többé, meg fogok dögleni.”
Edith Piaf
(Pataki Éva: Edith és Marlene)
több
Kulturinfo Jegyiroda | 1161 Budapest, Rákosi út 110. | Telefon: +36 1 402 00 63 | Mobil:+36 70 940 1677 |
Mindig énekelni fogok, és azon a napon, amikor nem énekelek többé, meg fogok dögleni.”
Edith Piaf
(Pataki Éva: Edith és Marlene)
több
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. május 4. szombat, 19:00
Edith, a tanulatlan, közönséges senki, a csúnya kis veréb a lelkéből szóló hangjával Párizs legfénylőbb csillagává, a sanzon királynőjévé vált. Ugyanazzal az önpusztító szenvedéllyel élt meg mindent: sikert, sikertelenséget, szerelmet, csalódást. Marlene a fegyelmezett katonacsaládban felnövő, zeneiskolát végzett előkelő lány hűvös profizmussal érte el a világhírnevet. Szépségével és eleganciájával mindenkit elbűvölt, gyorsan váltogatta partnereit, a szerelemmel és romantikával kapcsolatos cinizmusát nem titkolta.
A fény Marlenén, Piaf áll az árnyékban. Mi lehetett az, ami ezt a két világot, ezt a két ennyire különböző nőt egy életen át összekötötte? Mindketten okkal irigyelhették a másikat, mégsem egymással, sokkal inkább önmagukkal harcoltak.
Az előadásban elhangzó dalok felhasználását a Peermusic Magyarországi Zeneműkiadó Kft., a Schubert Music Publishing Kft., a Universal Music Publishing Editio Musica Budapest Zeneműkiadó Kft. és a Warner Chappell Music Hungary Kft. engedélyezték.
"G. Dénes György és Reményi Gyenes István dalszövegei az UMPA ügynökség, Fábri Péter dalszövegei a Proscenium Szerzői Ügynökség Kft. engedélyével kerültek felhasználásra."
Szereposztás:
Edith Piaf Stubendek Katalin
Marlene Dietrich Györfi Anna
Momone, Piaf féltestvére | Ápolónő Darabont Mikold
Louis Leplée, bártulajdonos | Raymond Asso, Vidákovics Szláven
szövegíró és impresszárió | Marcel Cerdan,
boksz-világbajnok | Konferanszié | Nyomozó
Díszlettervező: Erdős Júlia Luca
Jelmeztervező: Fekete Kata
Zenei vezető: Bókai Zoltán
Rendezőasszisztens: Ahmann Tímea
Súgó: Kodba Dzsenifer
Ügyelő: Markó Rita
A produkcióban az alábbi dalok hangzanak el:
Edith Gassion – Louis Guglielmi: La Vie En Rose / Sony/ATV / Schubert Music Publishing Kft.
Michel Emer: L’accordéoniste / Peermusic Magyarországi Zeneműkiadó Kft.
Charles Dumont– Michel Vaucaire: Mon Dieu / Peermusic Magyarországi Zeneműkiadó Kft.
Margueritte Monnot – G. Moustaki: Mylord / Universal Music Publishing Editio Musica Budapest Zeneműkiadó Kft.
Edith Gassion – Margueritte Monnot: Hymne A’Lamour / Editions Raoul Breton / Schubert Music Publishing Kft.
Marlene Dietrich – Norbert Schultze – Hans Leilp: Lili Marleen / Universal Music Publishing Editio Musica Budapest Zeneműkiadó Kft.
Josepf Kosma – Johnny Mercer: Autumn Leaves / Universal Music Publishing Editio Musica Budapest Zeneműkiadó Kft.
Cole Porter: The Laziest Gal in Town / Warner Chappell Music Hungary Kft.
Norbert Glanzberg – Henri Contet: Padam / Universal Music Publishing Editio Musica Budapest Zeneműkiadó Kft.
Charles Dumont – Michel Vaucaire: Non, je ne regrette rien! / Peermusic Magyarországi Zeneműkiadó Kft.
Zenekar: Bókai Zoltán, Horváth Krisztián, Nagy Balázs, Bánky Géza, Baksa Péter, Kéméndi Tamás
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
Vannak nagy, mindenki által ismert klasszikus zenei mérföldkövek, amelyek egész kultúránkat meghatározzák. A Klasszik Rádió és a Danubia Zenekar közös, hagyományos tavaszi koncertjén ezúttal a legek, a legendák kapnak főszerepet.
Gary úgy érzi, mindent megad a családjának. Értük dolgozik állandóan, ügyfeleivel is ezért jár el golfozni, meccsekre. Maggie magányosnak és elveszettnek érzi magát a házasságukban. Nem tudja, mit akar, csak azt, hogy képtelen így folytatni. Két középkorú ember. Egykor elkötelezték magukat egymásnak, a hétköznapok sűrűjében azonban egyszer csak elsodródtak egymástól. Mások már a vágyaik, mások a céljaik.
Molnár Ferenc vígjátéka egy furcsa szerelmi négyszög története ironikus, szívfacsaró mese.
A CRESCENDO MUSIC MANAGEMENT™ BEMUTATJA: ÓPERENCIÁN TÚL MESE • MUSICAL • KONCERT
Modeszt Muszorgszkij BORISZ GODUNOV Opera négy felvonásban, prológussal, orosz nyelven, magyar, angol és orosz felirattal
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!