Kulturinfo Jegyiroda | 1161 Budapest, Rákosi út 110. | Telefon: +36 1 402 00 63 | Mobil:+36 70 940 1677 | Facebook Google+ Twitter Addthis

Program


Deák László és Kecskés Mónika - Orgona a központban

Deák László és Kecskés Mónika - Orgona a központban

Orgona a központban
Hans-Ola Ericsson

Orgona a központban
Hans-Ola Ericsson

Sibelius: Intrada, op. 111a
Ungváry Tamás: Interaction No. 2
J. S. Bach–Reger: Kromatikus fantázia
Widor: Bach emlékezete – 6. Zárókórus a Máté-passióból
SZÜNET
Sandström: Libera me
J. S. Bach–Liszt: Bevezetés és fúga az Ich hatte viel Bekümmernis című kantátából
Hans-Ola Ericsson: Melody to the Memory of a Lost Friend
Nielsen: Commotio, op. 58

Hans-Ola Ericsson (orgona)

Johann Sebastian Bach és a modern skandináv orgonazene áll Hans-Ola Ericsson hangversenyének középpontjában. A svéd művész a modern orgonarepertoár világvezető előadója. Ezen, valamint pedagógusi és hangszerszakértői szerepében a világ vezető intézményeinek visszatérő vendége. Sibelius Intradáját grandiózussága és lenyűgöző harmóniahasználata teszi a finn orgonazene kiemelkedő darabjává. A Svédországban alkotó Ungvári Tamás Interaction No. 2 című művében az elektronika segítségével teremt bravúros ritmusjátékot. A nemrég elhunyt Sven-David Sandström művét követően Ericsson saját alkotása hangzik el. A Melody to the Memory of a Lost Friend egy hangzó vízió az eltávozásról, melyhez a személyes tragédia mellett Hieronymus Bosch festészete is inspirációul szolgált. A Bach-átiratokkal gazdagított programot a dán Carl Nielsen utolsó remekműve, az op. 58-as Commotio zárja le.

Ajánló


Dewey Finn, a munkanélküli rockzenész, a barátja neve alatt helyettesítő tanári állást vállal…

A mi történetünk ma játszódik, a new york-i Bloomingdale’s áruházban - de játszódhatna…