1992-ben született Székesfehérváron. Kozáry Ferenc tanítványaként már gyermekkorában kapcsolatba került a színjátszással. Érettségi után a Keleti István Művészeti Iskolában folytatta tanulmányait, a Kolibri Színház stúdiósaként több előadásban is játszott (Macska voltam Londonban, Bors néni, Locspocs, a kis tengeri szörny). Színész II. képesítését 2014 júniusában szerezte meg, majd a Harlekin társulatához szerződött.
Milyen a jó közönség?
Őszinte. Kényszerből vagy divatból sosem tapsol.
Mi volt a kedvenc meséd gyerekkorodban?
Az Oroszlánkirály. Nagyszerű dalok, gyönyörű animáció és egy pici Hamlet. Szinte már tökéletes!
Mi a kedvenc bábtechnikád?
A kesztyűsbáb. Vízválasztó műfaj, mert a marionettel vagy a bunrakuval ellentétben itt a szép, „míves” mozgatás semmit nem ér, a technika egyszerűsége gyors és frappáns gondolkodást, kiváló ritmusérzéket és humort igényel a mozgató részéről. Szerintem itt válik el a bábjátékos a bábszínésztől.
Mi volt az a szerep, ami nagyon eltalált?
Ray Cooney egyik nagyszerű komédiájában játszottam egy taxisofőrt, aki egyszerre két ember életét éli: két városban két feleség, két családdal. Jó komédiához illően a gondok lavinája egyre hatalmasabb lesz, emberünk élete pedig egy folyamatos, sziszifuszi küzdelem az egyensúly megtartásáért. A különbség köztünk csupán a feleségek számában van, de remélem, hogy a darabhoz hasonlóan az én küzdelmemnek is egyszer „happy end” lesz a vége.
Ki az a múltbeli történelmi személyiség, akinek a bőrébe belebújnál egy napra?
Julius Caesar. Csak ne március idusán legyen az a nap.
1992-ben született Székesfehérváron. Kozáry Ferenc tanítványaként már gyermekkorában kapcsolatba került a színjátszással. Érettségi után a Keleti István Művészeti Iskolában folytatta tanulmányait, a Kolibri Színház stúdiósaként több előadásban is játszott (Macska voltam Londonban, Bors néni, Locspocs, a kis tengeri szörny). Színész II. képesítését 2014 júniusában szerezte meg, majd a Harlekin társulatához szerződött.